Immár tizedik alkalommal adták át a Városmarketing Gyémánt Díjakat szerdán Budapesten. A vármegyei önkormányzat megyei identitás programja is elnyerte a rangos elismerést.
A Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének szakmai szervezésében létrejött Városmarketing Gyémánt Díjátadónak a budapesti ETELE Plaza adott otthont. A program keretében ismerik el többek között a példaértékű hely-marketing megoldásokat, a márka- és identitásépítő munkát. Komárom-Esztergom Vármegye Önkormányzata az elmúlt években a „Mi megyénk, a mi világunk” címmel valósította meg sokszínű megyei identitás-építő programját, amelyért Városmarketing Gyémánt Díjjal és szakmai különdíjjal jutalmazták.
A díjakat Popovics György, a vármegyei közgyűlés elnöke, dr. Veres Zoltán jegyző, valamint a szakmai megvalósítók, Vörös János programvezető, dr. Borbásné Bodrogi Zsuzsanna és Forgács József vették át.
Az elbírálásban fontos szerepet játszott többek között a kreativitás és egyediség, illetve a költséghatékonyság is. A projekt minden elemét felsorolni lehetetlen, de valamennyi a szűkebb hazánk iránti büszkeség, szeretet fejlesztése érdekében valósult meg. Ilyenek voltak: a vármegyei értéktárat népszerűsítő társasjáték és matricáskönyv, háromnyelvű megyekönyv, hetvenhat bemutató film településeinkről, valamint sok-sok rendezvény, köztük a generációkat sportolásra hívó Mozdul a megye játéksorozat.
A díjátadót szakmai konferencia előzte meg Digital Marketing Forum címmel, széleskörűen bemutatva, hogyan lehet kiaknázni a leghatékonyabban a digitális tér adta lehetőségeket.